APERRIBAI ESKOLA‎ > ‎

Liburutegia

3. ZIKLOKOEN LABURMETRAIA

Vídeo de YouTube

3. ZIKLOKOEN LABURMETRAIAK HASI GARA GRABATZEN!!!!

IRAKURLEEN EGUNA AZKEN SAIOAK
8 saioren ondoren, gaur irakurleen eguneko azken saioa egin dugu. Bikoteak oso gustora aritu dira ikasturte guztian zehar eta lan bikaina egin dute. Txikiek nagusiengandik eta nagusiek txikiengandik ikasi izana esperientzia polita izan da. ESKERRIK ASKO parte hartu duzuen ikasle guztiei!

IRAKURLEEN EGUNA 4 ETA 5. SAIOAK

"A SHADOW OF BLUE"
LH 1-2-3 ko ikasleek laburmetrai hau ikusi dute.

IRAKURLEEN  EGUNA 3. SAIOA

"
TXIMELETEN ZIRKUA" Laburmetraia
4-5-6. Mailakoekin, tximeleten zirkua laburmetraia ikusi dugu. Ikaskleak adi adi egon dira zirkuaren gora beherak ikusten.

IRAKURLEEN  EGUNA 2. SAIOA 2015-2-9

IRAKURLEEN  EGUNA 1. SAIOA 2015-1-26

Hirugarren zikloko ikasle bolondresak, irakurleen egunean, eskolako ikasleei irakurmena eta ulermena lantzen laguntzen digute. Gaurkoa,      1. Saioa izan da eta oso gustora ibili gara!

APERRIBAIKO ESKOLA LIBURUTEGIA MARTXAN!!!                  2015-1-19
    Aperribai eskolan liburutegia martxan dago! Eskolako liburutegiaz arduratzen garenok eta eskolako irakasleek, liburutegi proiektu honen bidez, ikastetxeko helburuekin bat datorren liburutegian, baliabideak ondo antolatuz,  ikasleen ikaskuntza aktibo eta autonomoa bultzatzea izango dugu helburu nagusi liburutegian.
    Oraingoz, eta proiektuaren hasiera dela jakinik, liburutegia astelehen eta asteazkenetako jolasorduetan irekiko da bakarrik.
    Hauek izango dira egingo ditugun ekintzak:
  • Liburutegia ordenatu eta ikasleek bertako liburuak irakurtzea.
  • Laburmetraiak ikusi.
  • "Irakurle laguntzaile": Hirugarren zikloko ikasle bolondresak, eskolan errefortzua behar dutenei lagunduko diete irrakurmen eta ulermenarekin.
  • Ipuin kontaketak.
  • Etab...