APERRIBAI ESKOLA‎ > ‎Ikastetxea‎ > ‎

AURKEZPENA

“Maite dugun eskola” Aperribai auzoan kokatuta dago, Galdakaoko erdigunetik bi kilometrotara gutxi gora behera. Gure eskola auzoko erakunderik inportanteenetariko bat da anbulategia eta liburutegiarekin batera besterik ez baitago.  Hau dela eta, auzoko bizimoduan eragin handia daukate eskolan egiten diren ekintzek eta gure ikasleengan beti isladatzen dugu auzokide izatearen garrantzia, Aperribai gure auzoa delako eta hobetzea eta zaintzea  gure eskuetan dagoelako.

Ospakizun guztietan hartzen dugu parte (Olentzero, Agate Deuna, Osasun Astea, Txitxiburduntzi, Korrika…)  eta auzotik irtetzen gara gure kantuak zabaltzeko, gure ikasleen lanak erakusteko baita gure pertsona nagusiak alaitzeko ere.

Aperribai HLHIan proiektu ugari ditugu eta denetan aritzen gara buru belarri gure ikasleak  etorkizuneko pertsonak bihurtzeko asmoz eta haien egoera sozio-ekonomikoaren ondorioz sortutako arazoei ekiditzeko.

Normalkuntza, Hezkidetza, Elkarbizitza,Erasmus +( Europar eta nazioarteko programak), Informazio eta Komunikazioaren Teknologiak (IKT)… dira momentu honetan gure proiektuak eta hauen bidez gure ikasleei  aukera  eman ahal diegu haien ametsak, ilusioak, helburuak lortu ahal izateko .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“La escuela que queremos” está situada en el barrio de Aperribai, a dos kilómetros de distancia aproximadamente del centro de Galdakao. Nuestra escuela es, junto con la biblioteca y el ambulatorio los referentes más importantes del barrio. Por este motivo, todas las actividades que se realizan en el centro tienen mucha repercusión en el barrio y a nuestro alumnado siempre le transmitimos la importancia de sentirse miembros integrantes y participantes activos de la vida del barrio. Aperribai es nuestro barrio y cuidarlo y mejorarlo está en nuestras manos.

Participamos en todas las celebraciones populares ( Olentzero, Ágate Deuna, Semana de la Salud, Txitxiburduntzi, Korrika…) y salimos por el barrio para mostrar nuestras canciones, los trabajos de nuestro alumnado o para alegrar un poco la vida de las personas mayores.

En Aperribai HLHI tenemos variedad de proyectos y a todos nos dedicamos con intensidad y dedicación plenas para que nuestros alumnos y alumnas tengan la oportunidad de convertirse en el futuro en personas útiles superando las dificultades originadas por la situación socio-económica de las familias.

Normalización, Coeducación, Convivencia, Erasmus + ( Programas europeos) Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC)…son en este momento los proyectos en los que estamos trabajando y a través de los que queremos conseguir que nuestro alumnado pueda hacer realidad sus sueños, sus ilusiones y sus objetivos.