FAMILIAK

Kaixo!
Aperribai eskolako ikasleen guraso elkartea gara.

Urteak dira gure seme-alaben eskolan berrikuntzak egiten aritzen garela, familiak laguntzen, zerbitzuak eskeintzen eta ikasleentzako hainbat ekintza antolatzen.

Gure seme-alaben hezkuntza larritzen gaituen asuntoa izanez, zentruko antolamenduan parte hartzen dugu. Gurasoen ordezkari gara eta hauen kezkak zein interesak luzatzen ditugu.

Siteko atal honetan, IGE IKASBAI zer den, nortzuk osatzen dugun, zer nolako ekintzak antolatzen ditugun, nola egin bazkide izateko eta parte hartzeko informazioa aurkituko duzue.

Etor zaitezte gure bulegora gu ezagutzera, gurekin parte hartzera, ideia berriak eta baita eskola hobetzeko proposamenak ere gustora jasoko genituzke.

Ondoren IGE IKASBAI elkarteak aurrera eramaten dituen ekintzen berri emango dizuegu:

• -          IGE IKASBAI Bazkide kuoten kobroak.
  • -          Mediku aseguruaren tramiteak.
  • -          Eskolaz kanpoko ekintzen antolamendua.
  • -          2 urteko gelako laguntzailearen kontratazioa.
  • -          Laguntzaile horren ordainketa eta kobroak.
  • -          Irteeretarako dirulaguntzak.
  • -          Euskararen eguna, Olentzero, Inauteriak eta Osasun asteko ekintzen antolamendua.
  • -          Eusko Jaurlaritza zein Udaletxeari dirulaguntzak eskatu.
  • -          Euskara, kirola eta Berdintasunen proiektuak burutu.

IKASBAI  ELKARTEA

BURUA